Social Media

Basingstoke - United Kingdom
2 Vinyl Turntables, DM1100Xi 3 Channel Mixer, Vestax VCI 300, Beats By DRE Studio Headphones, Macbook Pro 15.4", Compaq Presario.
Sugar, Spice and all things that may not even be nice!!?
Drum and Bass DJ from Basingstoke!!
DJ A.M.C, Hazard, Noisia, Spor, The Upbeats, Bad Company, Original Sin, Taxman, Mampi Swift, Caspa, Benga....and 80's music!!

Mickey T is Following - 0 See all

Mickey T isn't following anyone at the moment.

Comments - 11 See all

Deleted Comment
This comment has been deleted.
Gemma Furbank
Gemma Furbank Thursday, May 6, 2010

Yep yep yep!! AWWWWESOME!!! haha Loved em, just gutte di'm gonna take the next5 +_ years to save and buy em lmao ;0)

Deleted Comment
This comment has been deleted.
Al3cia
Al3cia Wednesday, May 5, 2010

Thanks for the welcome comment haha. This site is dope, i'll get the hang of it soon. Have a good 1.!

Deleted Comment
This comment has been deleted.
Pillz
Pillz Sunday, May 2, 2010

Yoooooooooo mickey man its nearly done :-) you will like this :) bet we will get a good 100 downloads in the first week :D promote your ass a bit

Deleted Comment
This comment has been deleted.
DjTel
DjTel Saturday, May 1, 2010

big respect to you my man!! thank you for checking out my comp mix, well done on your spot in the comp i will leave a comment on your mix once i'm done with it!!

Deleted Comment
This comment has been deleted.
Pillz
Pillz Saturday, May 1, 2010

yeah boi thats what im saying that new d n b mix is savage! me and you are in need a collaberation very very soon!!!

Deleted Comment
This comment has been deleted.
mikleiel
mikleiel Monday, April 26, 2010

i appreciate the "headz up" from you, Mickey! TY. Now um onnit like a dog on a virgin knee! :p

Deleted Comment
This comment has been deleted.
DjTommi
DjTommi Thursday, April 22, 2010

hey sweets! not much just house hunting... i forgot how crap that was lol. alls good in da hood tho. hope all is well :0)

Deleted Comment
This comment has been deleted.
Pillz
Pillz Tuesday, April 20, 2010

Much appriciated man, tell your sister to request something if she wants, give me a list of 15 songs and ill see what i can do

Deleted Comment
This comment has been deleted.
Pillz
Pillz Wednesday, April 14, 2010

Yo micky man, what software you usin mate?

Deleted Comment
This comment has been deleted.
Bernice
Bernice Wednesday, April 14, 2010

Mickey you never disappoint i have downloaded the latest two. But what is the crack with u doing the gardening thats for old people when did u grow up. lol

Deleted Comment
This comment has been deleted.
DjTommi
DjTommi Wednesday, March 24, 2010

woot anova spinna from basinjoke nice 1 :0)