Social Media

Place time indexed comments here...


Some variation + better quality sound version of my successfull 2016 Mashup!

Acapella workout from Rapper's Delight (Sugarhill Gang 1979). Even when there were a few more raps before this one, Rapper's Delight has been classified as the first rap made in music history.

Rapper's Delight has been included in number 248 by Rolling Stone Magazine on its "500 Greatest Songs of All Time" and 2nd in VH1 "100 Greatest Hip-Hop Songs".
Deleted Comment
This comment has been deleted.
bRUJOdJ
bRUJOdJ 11 January 2019

I said-a hip, hop, the hippie, the hippie To the hip hip hop-a you don't stop the rock It to the bang-bang boogie, say up jump the boogie To the rhythm of the boogie, the beat Now, what you hear is not a test - I'm rappin' to the beat, And me, the groove, and my friends are gonna try to move your feet. See, I am Wonder Mike, and I'd like to say hello, To the black, to the white, the red and the brown, The purple and yellow. But first, I gotta Bang bang, the boogie to the boogie, Say up jump the boogie to the bang bang boogie, Let's rock, you don't stop, Rock the rhythm that'll make your body rock. Well so far you've heard my voice but I brought two friends along, And the next on the mic is my man Hank, C'mon, Hank, sing that song! Check it out, I'm the C-A-S-A, the N-O-V-A, And the rest is F-L-Y, You see I go by the code of the doctor of the mix, And these reasons I'll tell you why. You see, I'm six foot one, and I'm tons of fun When I dress to a T, You see, I got more clothes than Muhammad Ali and I dress so viciously. I got bodyguards, I got two big cars That definitely ain't the wack, I got a Lincoln Continental and a sunfoofed Cadillac. So after school I take a dip in the pool, Which is really on the wall, I got a colour TV, so I can see The Knicks play basketball. Hear me talk about Checkbooks, credit cards, mo' money Than a sucker could ever spend, But I wouldn't give a sucker or a bum form the Rucker Not a dime 'til I made it again. Everybody go Ho-tel, Mo-tel, Whatcha gonna do today? (Say what?) 'Cos I'm a get a fly girl, Gonna get some spank n' drive off in a def OJ. Everybody go Ho-tel, Mo-tel, Holiday Inn, Say if your girl starts actin' up, then you take her friend. Master Gee! My mellow! It's on to you, so whatcha gonna do? Well, it's on'n'n'on'n'on on'n'on, The beat don't stop until the break of dawn. I said M-A-S, T-E-R, a G with a double E, I said I go by the unforgettable name Of the man they call the Master Gee. Well, my name is known all over the world By all the foxy ladies and the pretty girls. I'm goin' down in history As the baddest rapper there ever could be. Now I'm feelin' the highs and you're feelin' the lows, The beat starts gettin' into your toes You start poppin' your fingers and stompin' your feet And movin' your body while while you're sitting in your seat And then damn! Ya start doin' the freak, I said Damn! Right outta your seat Then you throw your hands high in the air, Ya rockin' to the rhythm, shake your derriere Ya rockin' to the beat without a care, With the sureshot MCs for the affair. Now, I'm not as tall as the rest of the gang But I rap to the beat just the same. I got a little face, and a pair of brown eyes All I'm here to do, ladies, is hypnotize Singin' on'n'n'on'n'on on'n'on, The beat don't stop until the break of dawn Singin' on'n'n'on'n'on on'n'on, Like a hot buttered pop da pop da pop dibbie dibbie Pop da pop pop, don't you dare stop Come alive y'all, gimme whatcha got I guess by now you can take a hunch And find that I am the baby of the bunch But that's okay, I still keep in stride, 'Cos all I'm here to do is just wiggle your behind Singin' on'n'n'on'n'on on'n'on, The beat don't stop until the break of dawn. Singin' on'n'n'on'n'on on'n'on, Rock rock, y'all, throw it on the floor I'm gonna freak you here, I'm gona freak you there, I'm gonna move you outta this atmosphere. 'Cos I'm one of a kind and I'll shock your mind I'll put TNT in your behind. I said One, two, three, four, come on, girls, get on the floor A-come alive, y'all, a-gimme whatcha got 'Cos I'm guaranteed to make you rock I said one, two, three, four, tell me, Wonder Mike What are you waiting for? I said a hip hop, The hippie to the hippie The hip hip a hop, and you don't stop, a rock it To the bang bang boogie, say up jump the boogie, To the rhythm of the boogie, the beat. A Skiddleebebop, we rock, scooby doo, And guess what, America, we love you 'Cos you rocked and a rolled with so much soul, You could rock 'til a hundred and one years old. I don't mean to brag, I don't mean to boast, But we like hot butter on our breakfast toast Rock it up, Baby Bubba! Baby Bubba to the boogie da bang bang da boogie To the beat, beat, it's unique Come on everybody and dance to the beat! Have you ever went over a friends house to eat And the food just ain't no good? The macaroni's soggy, the peas are mushed, And the chicken tastes like wood So you try to play it off like you think you can By saying that you're full And then your friend says, "Mama, he's just being polite He ain't finished, uh-uh, that's bull!" So your heart starts pumpin' and you think of a lie And you say that you already ate And your friend says "Man, there's plenty of food" So you pile some more on your plate While the stinky food's steamin', your mind starts to dreamin' Of the moment that it's time to leave And then you look at your plate and your chicken's slowly rottin' Into something that looks like cheese Oh so you say "That's it, I gotta leave this place I don't care what these people think, I'm just sittin' here makin' myself nauseous With this ugly food that stinks" So you bust out the door while it's still closed Still sick from the food you ate And then you run to the store for quick relief From a bottle of Kaopectate And then you call your friend two weeks later To see how he has been And he says, "I understand about the food, Baby Bubba, but we're still friends" With a hip hop the hippie to the hippie The hip hip a hop, a you don't stop the rockin' To the bang bang boogie Say up jump the boogie to the rhythm of the boogie the beat

Sugarhill Gang Vs. Funkanomics - Rapper's Delight (bRUJOdJ 2019 Mashup Rework) Glitch Hop/Funky Breaks/Guetto Funk
Statistics
This Week Total
3 122
0 1
0 1
1 1
1 1

See what others have also listened to

Max Mashup Megamix 2011 10 by djleon.mp3

Max Mashup Megamix 2011 10 by djleon.mp3

By DJ Leon Megamix

 10/03/2011 16:40:59 +00:00
Mash-Ups Mix
timberland vs aeroplanes

timberland vs aeroplanes

By DeeJay N-SaNe

 06/10/2010 12:15:00 +01:00
Mash-Ups Mix
526 0 1 3 4
Shape Of You / Dance With Me (ROBOT59 Remix)

Shape Of You / Dance With Me (ROBOT59 Remix)

By ROBOT59

 29/05/2018 17:11:44 +01:00
Remixes Track
492 14 5 5 7
Dua Lipa - New Rules (Andy Gates & JOCO 'Bang My Head' Bootleg)

Dua Lipa - New Rules (Andy Gates & JOCO 'Bang My Head' Bootleg)

By AndyGates

 07/10/2017 07:24:14 +01:00
Mash-Ups Mix
330 7 1 0 5
Kygo ft. Ellie Goulding (Vtrakz Remix)

Kygo ft. Ellie Goulding (Vtrakz Remix)

By V-Trakz

 31/05/2017 06:34:00 +01:00
Remixes Track
772 0 0 0 0
Fifth Harmony - Down (Andy Gates & JOCO 'Mama' Bootleg)

Fifth Harmony - Down (Andy Gates & JOCO 'Mama' Bootleg)

By AndyGates

 11/10/2017 10:32:13 +01:00
Mash-Ups Track
306 7 0 0 7
funky style mix

funky style mix

By EJtheDJ

 23/03/2019 01:36:22 +00:00
RnB / Hip Hop Mix
82 7 1 1 1
Alisha - Baby Talk (Digital Visions Re Edit) - low resolution preview

Alisha - Baby Talk (Digital Visions Re Edit) - low resolution preview

By Digital-Visions-ReEdits

 23/03/2019 16:46:19 +00:00
Funk / Disco / Nu-Disco Track
264 0 1 0 0
EVERYTHING BUT THE GIRL   MISSING [DJ AMANDA VS KAMURA]

EVERYTHING BUT THE GIRL MISSING [DJ AMANDA VS KAMURA]

By DJ AMANDA

 17/03/2019 23:34:04 +00:00
Original Productions Track
69 3 2 2 1
Neon Tapehead - Feeling Of The Night (DJ.Tuch Remix)

Neon Tapehead - Feeling Of The Night (DJ.Tuch Remix)

By allbo

 23/03/2019 10:34:13 +00:00
Soulful House Track
20 0 0 0 0